şah inn paradise islami tesettür oteliyse bunu yapmamalı!

şah inn paradise islami tesettür oteliyse bunu yapmamalı!

ne yazık ki antalya alanya tatilimiz hep şikayetlerle dolu geçti.. işte şimdi de şah inn paradise yorumlarım şikayetlerim.. şah inn paradise islami tesettür oteliyse bunu yapmamalı!

tuğra suit otel hezimetinden sonra orda geceleyemeyeceğimize karar verdik ve voltayı aldık. toplamda birkaç saat ancak kaldık tuğrada.. akşam yemeği filan bile yemeden restaurantın önünde yapılan ucuz animasyonlu eğlenceler esnasında çıktık. İstanbula döneceğiz yani o kadar gerilmişiz.. aşkıma dedim: “o kadar yol teptik arabada haşatımız çıktı gel bari buralara kadar gelmişiz iyi bir otele gidelim kaliteli lüks bi islami tesettür otelinde kalalım”.. ben zaten başından beri alanya bera otelini düşünüyordum ama iki kuruş daha ucuz olsun diye tuğra otele gitme gafletinde bulunduk.. neyse..

önce alanya bera oteli aradım rezervasyon için. kocacım dedi ki: “bera ile şah inn aynı nerdeyse fiyatları gel şah inne gidelim.” şah inn’i de aradım rezervasyon için malum biz alanyadayız o esnada, şah inn ise baya bir yol tepip gidilecek mavikent kumluca antalya’da.. şah inn’i aradığımda görüştüğüm görevli kıza dedim ki: “şimdi biz oraya geldiğimizde saat gecenin bilmemkaçı olacak, biz de mi gündüz saat 16:00’da girenler gibi sabah saat: 11:00’de çıkmak zorunda kalacağız?” -aklımızda bir gün kalıp, beğenirsek birkaç gün daha konaklamak vardı çünkü- dedi ki: “yok siz geç girdiğiniz için saat 17:00’ye kadar odada kalabilirsiniz.” haa buda bişeydiiiiiiir, dedik.. her ne kadar biz saat 01:30’da orda olacağımızdan saat: 16:00’da giriş yapan otel sakinlerine göre 9.5 saat odayı daha az kullanabilmiş olsak da, en azından 6 saatimizi kurtarmış olacaktık kızın bu deyişine göre. bizde kıza güvendik başladık yol almaya. Allah’tan ödemeyi havale filan yapmamışım kıza güvendik ya.. nerden bilelim oraya gittiğimizde resepsiyondaki çocuğun bize yok “o öyle değil böyle” diyeceğini.. o öyle değil böyle de şu; neymiş efendim biz gece 01:30’da da girsek öğlen saat 16:00’da girenler gibi odayı sabah saat 11:00’de boşaltmalıymışız.. haa ama neymiş? saat 17:00’ye kadar otelin aktivitelerinden faydalanabilirmişiz. HAY ALLAH RAZI OLSUN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİM BEEEEAAA!!! hem 9.5 saat odadan daha az istifade edeceğiz, hem de bir ton para bayılacağız.. sinir olduk tutmadık odayı.. hem abi biz para mı sı.ıyoruz ki bu kadar parayı sokağa atalım, sonra da gidip yastığımıza başımızı koyup huzurla uyuyalım?!! evlat acısı gibi koyardı valla!

ve böylece bir antalyada islami tatil hayali daha sona ermiş oldu..

şimdi biz istanbul’dan alanya’ya ve ordan da antalya kumluca’ya 1000 km yol tepip sokakta kaldığımıza mı yanalım? gecenin bir yarısı uykusuz, yorgun ve kirli kaldığımıza mı? tatil yapamadığımıza mı? bu kadar uykusuzluk ve yorgunlukta tekrar istanbula dönecek olmamıza mı? yoksa şah inn paradise’ın bayan elemanının bize söylediği yalana mı?

Türkiye’nin belki de en kaliteli ve en güzel islami oteller zincirine sahip şah inn paradise islami tesettür otellerine soruyorum.. nasıl bir islamiyet anlayışıdır ki bu odayı 1 saatte kullansan, 19 saatte kullansan aynı parayı ödettirebiliyorsunuz..

şah inn paradise islami tesettür oteliyse bunu yapmamalı!” üzerine 6 düşünce

  1. Geri izleme: en güzel islami otellerden şah inn paradise..EN GÜZEL TESETTÜR | 2013 İLKBAHAR YAZ TESETTÜR MODASI TRENDLERİ | EN GÜZEL TESETTÜR | 2013 İLKBAHAR YAZ TESETTÜR MODASI TRENDLERİ

  2. Ne moral bozucu bir durum olmus yaa, ben bile okurken gerildim yani :/
    Neyse cnm herseyde bir hayir vardir diyelim…
    Insallah bir sonraki tatil planinizda tam tersine harika zaman gecirmeniz nasip olur..

    Sevgiler

  3. ne kadar kötü ve üzücü bir durum ben olsaydım oteli birbirine katardım kızın söylediği otelin sorumsuzluluğundan, umarm aynı şey tekrarlanmaz

  4. Geri izleme: şah inn paradise tatil köyü maceramız | Bir Kafadan Her Ses

Bir Cevap Yazın