Sen Hiç Saksıda Doğan ve Büyüyen Kumru Gördün Mü? :)

Kim Demiş Saksıda Sadece Çiçek Yetişir Diye

Ön balkonumuzdan bir güzellik. Ne zamandır fotoğrafını çekicem unutuyorum, içindekiler yumurtadan hatta yavruluktan çıkıp kocaman birer kumru oldular ancak çekebildim :)) Bu arada evet bizim balkonumuza bir kumru bir ay kadar önce gelip yumurtlamıştı :)) Hem de annemin karanfillerinin dibine yani bir saksıya :)) Annem balkona mecburen girmek zorunda o yüzden yumurtalarını kırar ya da terk eder diye düşünmüştük ama yanılmışız :)) Annem ya da biz hiç rahatsız etmedik kumruyu, hatta saksıya bile yaklaşmadık yumurtalar kırılıp yavrular çıkmadan önce. Sonuç fotoğraftakiler :))

Şuan annem bir yandan çiçeği suluyor bir yandan torunlarını seviyor 2 tane torunu oldu ya yüzümüze bakmıyor artık, tabi baktı benden hayır yok o da kumru torunlarını seviyor P Bu arada bedava en organikinden çiçek gübresi isterseniz saksınızda kuş yetiştirmenizi şiddetle tavsiye ederim annem çiçekler daha bi güzelleşti bunlar dibine edeliden beri diyo

Sen Hiç Saksıda Doğan ve Büyüyen Kumru Gördün Mü? :)” üzerine bir düşünce

  1. ”Sen Hiç Saksıda Doğan ve Büyüyen Kumru Gördün Mü? :)” Konusunda 8 Yorum Yapılmış
    1.miray demiş ki:

    July 11th, 2009 at 12:57
    🙂 bu çiçek ne çiçeğiydi.

    2.çilekli süt demiş ki:

    July 11th, 2009 at 13:39
    karanfil sanırım hocam

    3.Gülcan demiş ki:

    July 11th, 2009 at 18:03
    çok hoşsun prenses yaa, dibine edeliden beri demek

    ya bişi diyim mi sana sen barıştın biz bozuştuk bu sefer ben haksızım ama.. off.. tavsiyelerine ihtiyacım var MSN’e de girmiyosun artık

    4.yasamladans demiş ki:

    July 11th, 2009 at 22:48
    bayıldım ben bunlara ya..çok şeker şeyler 🙂

    5.çilekli süt demiş ki:

    July 11th, 2009 at 23:57
    yok be daha çok çirkinler tüyleri bile yeni yeni çıkıyo bitlilerin

    6.çilekli süt demiş ki:

    July 11th, 2009 at 23:59
    Gülcan ahaha MSN’e girmiyorum ama telefonum var şekerim Ara beni boya beni ahaha Ben seni motive ederim şekerim

    7.kübra zeynep demiş ki:

    July 13th, 2009 at 00:25
    çiçekle kuşun birbirine bu kadar uyumlu olup yakışanını ilk defa görüyorum.
    bizim anne ve baba kumrular çok akıllı ve romantikmiş:)))
    harika bir yuva kurmuşlar.
    darısı size artık:))

    8.esraycr demiş ki:

    July 22nd, 2009 at 01:59
    oyy annem çok tatlılar ya… 🙂

Bir Cevap Yazın