Böcük-Mutluluk Oyunu

Hazırlayan ve Sunan: Böcük 🙂


Blog Adı: Mutluluk Oyunu

Blog Konusu: Günlük, kişisel, hayattan izlenimler, yorum, öğrencilik, hüzün, mutluluk, espri, espri, espri :))

Şahsi Fikrim: İpek böcüğü bloğunu Mart ayında açmış. Ben onu keşfedeli sanırım 1 ya da 2 ay oldu. Yine blograzzi sağolsun ordan keşfettiğim bloglardan. Abartısız ve doğal. Zorlama yazılara rastlanmıyor. Tamamen doğal 🙂 Genel olarak şen şakrak görünmeye çalışsa da tahminimce çok derin ve duygusal biri. Hayatı lay lay lom yaşayan yüzeysel biri değil kısacası. Ay böyle tiplere uyuzum ya, burda da dile getirmeden edemiyorum yine :))) Her cümlesinde mutlaka küfür ya da zorlama bi espri bulunan blogculara kılım resmen. Hani zekiler ya mutlaka zorlama da olsa bunu anlatmaya çalışıyorlar aslında o yaptıkları abuk sabuk esprilerin arasında. Yaptıklara zorlama esprilere değil ama düştükleri duruma çok gülüyorum.

Böcüğe dönelim 🙂

İpek böcüğümün yazılarını her okuyuşumda hep umutlu ve sevimli kalmaya çalışan, mutluluk dağıtan bir peri gibi yazdığını düşünmüşümdür. Üzücü konularda pek yazmayı sevmiyor ancak bu pek iyi değil bence, çünkü; insan her duyguyu yansıtabilmeli. Bazılarını paylaşıp, bazılarını içimizde saklamak, bir süre sonra patlama etkisi yaratabiliyor bünyemizde.. Ama kimbilir, belkide böcük sanal arkadaşlarıyla sadece mutluluğunu paylaşmak istiyordur tabi, onu bilemem 🙂 Zaten bloğunun adından belli; “Mutluluk Oyunu” 🙂 Gerçi zaman zaman eklediği bir resim ve altına yazdığı/alıntıladığı bir kaç edebi söz de onun üzüntüsünü, hüznünü anlatmaya yetiyor ama, neyse.. Daha iyisi de olabilir diyorum ben 🙂

Sevgiyle..

Böcük-Mutluluk Oyunu” üzerine 9 düşünce

  1. Eheh eheh 🙂 Kendi bloguma bir şeyler yazdım ama buraya yorum yazıp teşekkür etmeyi unutmuşum 😀 Çok teşekkür ederim yer verdiğin ve tanıttığın için :))

    Üzücülürsem okuyanın içini bayacak derecede yazarım aslında :p Yani hep mutluluk dağıtmaya çalışan bir misyon üstlenmedim ama bu günlerde fazla mutluyum 😀 Üzülemiyorummm :p Ne yapabilirim :p

    Çok sağol 🙂

  2. Eheh eheh 🙂 Kendi bloguma bir şeyler yazdım ama buraya yorum yazıp teşekkür etmeyi unutmuşum 😀 Çok teşekkür ederim yer verdiğin ve tanıttığın için :))

    Üzücülürsem okuyanın içini bayacak derecede yazarım aslında :p Yani hep mutluluk dağıtmaya çalışan bir misyon üstlenmedim ama bu günlerde fazla mutluyum 😀 Üzülemiyorummm :p Ne yapabilirim :p

    Çok sağol 🙂

  3. bu blogun sahibine açık mektup; 😛

    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=309994650281723225&postID=8824338391884790519&isPopup=true

    burda demişinki "sizde tanıtın çok biliyosanıs" diye 😛 iyi de,ben tanıtmıştım zaten 😛

    http://dijitalwebgunlugu.miy1988.net/archives/148 ama böle detaylı diildi malesef =( içimde kalmasın,söliyim dedim 😛

    bu arada etiketlerin biri "öğrenci" ahaha 😀 o kadar ösdeşleşmiş ki böcük 😛 müebbet öörenci 😛

  4. bu blogun sahibine açık mektup; 😛

    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=309994650281723225&postID=8824338391884790519&isPopup=true

    burda demişinki "sizde tanıtın çok biliyosanıs" diye 😛 iyi de,ben tanıtmıştım zaten 😛

    http://dijitalwebgunlugu.miy1988.net/archives/148 ama böle detaylı diildi malesef =( içimde kalmasın,söliyim dedim 😛

    bu arada etiketlerin biri "öğrenci" ahaha 😀 o kadar ösdeşleşmiş ki böcük 😛 müebbet öörenci 😛

  5. Oyy oyy Bocukumun blogunu da tanitmissiniz herkese 🙂

    Bocukcum yazilarin cok icten ve resimler cok uyumlu 🙂

  6. Oyy oyy Bocukumun blogunu da tanitmissiniz herkese 🙂

    Bocukcum yazilarin cok icten ve resimler cok uyumlu 🙂

  7. Evet Elif aynen öyle bunu eklemen iyi oldu :)) Miy hemen bakıyorum tanıtımına :)) Geç oldu ama güç olmasın ammmmaaannn sabahlar olmasın :pPp

  8. Evet Elif aynen öyle bunu eklemen iyi oldu :)) Miy hemen bakıyorum tanıtımına :)) Geç oldu ama güç olmasın ammmmaaannn sabahlar olmasın :pPp

  9. Geri izleme: Çizgi Film Karakteriyim Ben :P | Bir Kafadan Her Ses

Bir Cevap Yazın