Tövbeyi Bozmak ve Kusmuk Bağıntısı

Tövbe oyuncak değil. Bir kere ettin mi, sıkı sıkıya yapışacaksın. Tekrar başa dönmekten tir tir titreyeceksin. Bir kere sıyrılıp çıktın mı, bir daha da dönüp bulaşmayacaksın.

İnsan, hiç kustuğunu geri yutmaya kalkar mı?

Allah hepimizi hem tövbe edebilen, hem de tövbesi kabul edilen kullarından nasip etsin. Ve tabi en önemlisi de, tövbesini bozmayanlardan.. (amin)

Not: STV ritmini arayan kalpler dizisinden alıntı replikler.

Bihter Öğk Kaka Ya Peki Behlül?

Ya şimdi benim anlamadığım ne biliyor musunuz? Bu Bihter “Fatmagül’ün suçu ne?” adlı dizide yine karşımızda ya, (yani Beren Saat) şimdi bazı arkadaşlar diyor ki: “ıyy o kadından tiksiniyorum, iğrenç mahluk ööğkk, onun filmlerini asla izlemem” bıdı bıdı vik vik filan. Bunu söylemelerinin nedeni de Aşk-ı Memnu dizisinde ve oynadığı bazı sinema filmlerindeki ofsayt sahneleri. Tamam anlıyorum bu vatandaşları hak da veriyorum zaten doğrusunu söylemek gerekirse. Ama peki ya aynı vatandaşların Kıvanç Tatlıtuğ’u gördüklerinde ağızlarından salyalar aka aka iç geçire geçire hayranlıkla ve büyük bir “iştahla” izlemelerine ne dersiniz? Diğeri midelerini kaldırıyor ama Kıvanç (nam-ı diğer Behlül) o kadar temiz ki iştah açıyor (…) Ben O’nu merak ediyorum. E arkadaş madem sen sevişen elemandan tiksiniyorsun, bu Behlül sütten çıkmış ak kaşık mı? Dizilerinde/filmlerinde ofsayt pozisyondan geçilmiyor. Haaa ama kadın yapınca iğrenç erkek yapınca elinin kiri mi? Asıl siz iğrençsiniz yaa bu ne menem SALAK bi mentalitedir hala çözemedim. İRONİK.

Özgü Namal Lütfen Bunları Yapma, Lütfen!

Özgü’cüm bak.. Olmuyor böyle.. Şirin, minyon ve sevimlisin, tamam az biraz da çılgın bi tarz oluşturmuşsun kendine heh o da var, yani idealsin güzelim zaten. Kasma kendini seksi olucam, sert bakıcam, şarkı söylicem filan diye hı? Ya şimdi sen anlamadın biliyorum nerden biliceksin çilekli süt kimdir, ne kadar psikopattır, detaycıdır filan.. Bak canım şöyle..

ÖZGÜ NAMAL FACİALARI

1. Hızlı para, hızlı para şarkısı.. Bu şarkıdaki amatör ruhunu takdir ediyorum, o kadar marjinal (!) bi sesin olmasına rağmen üstüne para aldığını da biliyorum, ama hayran kitleni üzmemek için lütfen şarkı söyleme olmaz mı kuzum?

2.Hızlı para hızlı paradaki sert, etkileyici ve seksi olma çabası.. Lütfen, en çokta bunu yapma. Çok üzüyorsun, yıpratıyorsun sevenlerini. Sen ve seksilik. I-ıh. Sırıtıyor.

3. Hanımın çiftliği dizisindeki otoriter ve sert olma rolün. Hele kıyafetlerin ve kırmızı rujun. Taktığın koca şapkalar vs. I-ıh. Sana “sevimli ve şirin kız” rolleri dışında bir rol git-mi-yor. Olabileceğin en sert karakter kurtlar vadisindeki “Elif” karakteriydi. Zırt pırt ağlayarak biraz psikolojik manyak havası veriyordun onda da gerçi ama. Yine en sert rol oydu yani sana yakışma bakımından.

Ben seçici bir izleyiciyim, her önüme verileni yemem öyle. O bakımdan benim söylediklerimi dikkate al cici.