Sponsor Reklam


stiletto ayakkabı ile yürümek..

yüzyıllardır kadınların kafa yorduğu, kafa yormalarına rağmen dönem dönem ayaklarını sızlatan acınası durum sorusu: yüksek topuklu ayakkabı ile nasıl yürünür?:D

stiletto ayakkabıyla nasıl rahat yürünür, stiletto ayakkabı ile nasıl yürünür daha da doğrusu stilettolarla nasıl yürüyebilinir 🙂 işte bu soruların yanıtını arayanlar için yüksek topuklu ayakkabılardan nefret eden ancak üzerinde durmayı da bilen biri olarak birkaç tüyo vermek istiyorum.

yüksek topuklu ayakkabı ile nasıl yürünür

stiletto ayakkabı ile nasıl yürünür?

öncelikle stiletto ya da çok yüksek topuklu hele de hem yüksek hem de ince topuklu bir ayakkabı giyileceğinde kesinlikle ama kesinlikle ayakkabının ayağınıza tam gelmesine dikkat etmeniz yerinde olur. yani ayakkabı ayağınıza tam gelmelidir, ne büyük ne de küçük.. tam olmalıdır..

yüksek topuklu ayakkabılar ile nasıl yürünür?

sonra şunu söylemem gerekir ki; babet ve spor ayakkabıdan birdenbire stiletto ayakkabılara geçiş yapamazsınız ilk kez topuklu ayakkabı giyilecekse.. ille de birden topuklu giymek isterseniz 3-5 cm.lik alçak topuklularla veya 5-7 cm.lik orta yüksek topuklularla ya da dolgu topuklularla başlamanızı öneririm.

stilleto ayakkabı giydiğinizde kambur bir deveye benzememek için dizlerinizi kırmadan ve bir ayağınızı diğerinin önüne ataraktan yürümeyi öğrenmeniz gereklidir.. dolayısıyla bacaklarınızın biraz güçlü olması gereklidir çünkü ayakkabılar değil siz ayakkabıları yürütüyorsunuz yüksek topuklu giyince 🙂 topuksuz ya da az topuklulara göre daha fazla enerji gerektiren, rahatsız edici bir fiil öyle değil mi? değil diyorsanız ne haliniz varsa görün, banane 🙂

hani eski türk filmlerinde kafaya kitap koyup da yürürler ya, hah işte öyle öyle öğrenebilirsiniz 🙂 zira spor ayakkabı giymiş gibi dümdüz yürürseniz bacaklarınız ve ayakkabılar birbirine çarpabilir ve siz de 2,80 yere uzanabilirsiniz mazallah. en kötüsü de bilek burkulmalarıdır ki işin sonu kırık bacak bileklerine kadar gidebilir.. o yüzden siz siz olun çok meraklısı değilseniz stilleto tarzı yüksek topuklulardan uzaklaşın aynen ben gibi 🙂

yüksek topuklu giymiyorum ve çok mutluyum.. babet, loafer, bağcıklı spor ayakkabı, kanvas ayakkabı ve dolgu topukluları çok seviyorum.. ayrıca gerçekten ama gerçekten bir kadının imanının topuğuyla ters oranda büyüdüğünü düşünüyorum.. yüksek topuklu giyen çok imanlı bir Müslüman kadın henüz görmedim.. bu nedenle imanını büyütmeyi bırakın, imanını korumak isteyen bir kadın kesinlikle ama kesinlikle yüksek topuklulara ve stilettolara yenik düşmemeli..

stiletto ayakkabı ile yürümek..” üzerine bir düşünce

  1. zaten kuranda kadınlarına söyle ayaklarını takırdat madan yürüsünler (bu dediğim veya benzeri) bir şey buyruluyor günah ama hiç ses çıkarmadan yürümeyi becerenlere bir şey diyemem

Bir Cevap Yazın